Trappista sajt: mindig hozza a formáját

posted in: Blog, Üzletek | 0

A Tej Terméktanács közösségi marketing alapjának finanszírozásából országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista sajt fogyasztásának ösztönzésére, ismertségének növelésére és jó hírnevének visszaállítására.

A július végéig tartó kampány hirdetésekkel és oktató jellegű tartalmakkal akarja népszerűsíteni a trappistát, amely egy 2024-es reprezentatív kutatás szerint a magyarországi felhasználásban a sajttípusok élén áll, és a megkérdezettek 82 százaléka legalább évente egyszer fogyasztja.

A kampány mottója: „Trappista sajt – mindig hozza a formáját!”

A kampány központi vizuális eleme a Sajtszív védjegy, amely minden kommunikációs felületen megjelenik.

A logó nem csupán egy arculati elem: a védjegy a magyar eredetet, a hagyományokat, az otthonosság érzetét és a minőséget képviseli. A Sajtszív egyben a magyar sajtok összefogó, kohéziós szimbóluma.

Sajtszívvel ellátott sajtok országszerte megtalálhatók, legyen szó szupermarketekről, kézműves sajtboltokról vagy termelői piacokról.

A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint tavaly 92 ezer tonna sajtot termeltek Magyarországon, ebből a szakmai szervezet adatai szerint 27 ezer tonna volt a trappista. Ebből belföldön 21 ezer tonnát értékesítettek az Agrárközgazdasági Intézet (AKI) adatai szerint. Az importált sajtok közül a trappista mennyisége mintegy 30 ezer tonna volt.

Fotó: sajtsziv.hu

 

Hírlevél

Iratkozzon fel a hírlevelünkre és minden héten elküldjük a legjobb akciós újságokat!

Az adatkezelés részletei