Élelmiszer-outlet nyílt Budapesten: a budapesti Récsei Centerben lévő felújított élelmiszerbolt több mint 100 négyzetméteren kínál olyan termékeket, amelyeket a szortiment átalakítása miatt kivezetnek, esetleg túlkészletezettek, sérült a csomagolásuk vagy a lejárati idejük közeledik, minőségük azonban változatlanul kiváló – adta hírül közleményben az üzletet működtető Vörösvár Kft.
A nyitás hetében több mint 5000 árucikk található a kínálatban: tészták, konzervek, édességek, vegyi áru, alkoholos italok és üdítők, de friss áru is vásárolható outlet áron. A folyamatosan változó kínálatban elérhető termékek listáját a weboldalon is követni tudják a vásárlók.
A Blikk szemlézte, milyen kedvezményekkel várják a vásárlókat a nyitás hetén.
A lap szerint online zömében 20-40 százalékos árengedménnyel hirdetik a termékeket, 70 százalékos áremelkedést nem, de 60 százalék felettit sikerült találniuk.
A keresés idején a legmagasabb árengedményt az alábbi termékeket árusították a Príma Outletben:
- 50,8 százalékos kedvezmény, 1 229 forint, Félix ketchup-öt hozzáadott cukor nélkül, 960 g;
- 56,9 százalékos kedvezmény, 1 119 forint, Rákóczi delikát csokis trüffel, 175 g;
- 63,8 százalékos kedvezmény, 159 forint, Ízmester mézeskalács, 25 g;
- 64,5 százalékos kedvezmény, 99 forint, Sarerom nem jódozott, extra finom vákuum só, 1 kg;
- 64,6 százalékos kedvezmény, 919 forint, Herbária csipkeszörp, 1 l.
Folyamatos árzuhanás a magyar boltokban!
A Lidl tovább bővíti azoknak a háztartási és vegyi áruknak, valamint tisztálkodási és szépségápolási termékeknek a körét, amelyek árát csökkenti és tartósan alacsonyan tartja. A magyar családok így lényegesen olcsóbban, átlagosan 20 százalékkal kedvezőbb áron juthatnak hozzá több mint 150 termékhez, de vannak olyan árucikkek, amelyeknél az árcsökkentés mértéke az 1000 forintot is meghaladja.
„Továbbra is azon dolgozunk, hogy vásárlóink mindent egy helyen, a lehető legjobb áron szerezhessenek be. Két hete a piacon elsőként tucatnyi háztartási termék esetében mérsékeltük az árakat, a piaci versenyhez igazodva pedig további 150 tisztálkodási és szépségápolási termék, valamint háztartási és vegyi áru árát csökkentjük. Célunk, hogy vásárlóink a teljes nagybevásárlást – az élelmiszerektől a szépségápolási cikkeken keresztül egészen a háztartási termékekig – gazdaságosan, kényelmesen és időtakarékosan végezhessék áruházainkban, ezért folyamatosan élen járunk az árak figyelésében és csökkentésében” – tájékoztatott Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Érdemes feliratkozni hírlevelünkre, melyben heti rendszerességgel megtalálhatóak a legújabb akciós újságok! Amennyiben egy konkrét üzlet akciós újságját, szórólapját vagy katalógusát szeretnénk megtekinteni, kattintsunk az oldalon található üzlet választóra! A legfrissebb akciós újságok pedig itt találhatóak!
(Forrás: MTI)
(Fotó: Getty Images)