Egy bántalmazó kapcsolatban nevelkedett háromgyermekes család életének újrakezdését is támogathatják azok, akik május 12. és június 7. között a Tescóban vásárolnak az Ökumenikus Segélyszervezet 250 forintos adománykuponjaiból. A pénztáraknál értékesített kuponokból befolyt összeget a karitatív szervezet a Kapaszkodó programjára fordítja, amelynek keretében több mint 3600 nehéz sorsú gyermeknek ad esélyt a minőségi életre biztonságos otthon, fejlesztő foglalkozások, élményprogramok, élelmiszer, ruha vagy éppen tanszer biztosításával.
Ezek a gyerekek a szervezet támogatása nélkül nem indulhatnának társaikkal egyenlő esélyekkel az életben, valamint nem érhetnék el a szükséges eszközöket és képzéseket a tanuláshoz, illetve az iskolán kívüli fejlesztő foglalkozásokhoz.
A segélyszervezet évente szervez adománygyűjtő kampányt a Kapaszkodó program javára, melynek egyik fő résztvevőjeként a Tesco immár 16 éve támogatja a hátrányos helyzetű gyermekek esélyeinek kiegyenlítését az áruházaiban kapható adománykuponok értékesítésével. Idén június 7-éig vásárolhatnak a Tesco üzletekbe betérők a hagyományos, valamint az önkiszolgáló kasszáknál elérhető 250 forintos adománykuponokból, hogy kivegyék részüket a jótékonysági tevékenységből. A befolyt összeg extra forrásként szolgál a Kapaszkodó keretében megvalósuló pedagógiai és játékos fejlesztésekhez, közösségi programokhoz, tárgyi támogatásokhoz, valamint élménynapok és nyári táborok megszervezéséhez.
„A tavalyi Kapaszkodó kampány során rekordösszegű adomány, 50 millió forint gyűlt össze stratégiai partnerünk, az Ökumenikus Segélyszervezet nélkülözhetetlen munkájának támogatására. Az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként a Tesco áruházak vásárlói ezzel több mint 30 százalékkal szárnyalták túl a 2023-as eredményeket. A segítség mértékét jól szemlélteti, hogy az összeg 3333 gyermek egyhavi fejlesztő foglalkozását biztosította, amiért köszönet és hála illet minden hozzájárulót. Bízom benne, hogy vásárlóinkkal közösen most is jelentős összeggel segíthetjük a hátrányos körülmények között élő családokban nevelkedő gyermekek felzárkózását”– mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
Fotó: tesco.hu