Új olasz üdítőmárka jelenik meg jövő hétfőn a Lidl magyarországi kínálatában, mégpedig a Lemonsoda, vette észre a Pénzcentrum.
A lap cikke szerint nevével ellentétben a vállalat nem csak citromos üdítőket gyárt, a közeledő akcióban a citromos mellett a mojito ízesítésű italuk is 399 forintba fog kerülni a diszkontláncnál. Erre jön még rá az 50 forintos betétdíj.
Kiemelik, hogy a Lemonsoda az 1940-es évek végén született Milánóban, és mára az egyik legismertebb olasz üdítőmárkává nőtte ki magát. Az eredeti citromos ízesítésű ital mellett a kínálat az évek során kibővült: megjelentek a narancsos Oransoda, a grapefruit alapú Pelmosoda, a tonikos Lemonsoda Zero, a cukormentes változatok, valamint a Mojito-szerű, mentás-citromos ízű verziók is.
A Lemonsoda népszerűségének titka az üde, természetes citrusíz, a fiatalos arculat és az olasz életérzést sugárzó márkakommunikáció ötvözete. Olaszországban széles körben elérhető a szupermarketekben, bárokban és éttermekben, de exportpiacokon is egyre nagyobb sikert arat, különösen a nyári hónapokban.
A Lidl legfrissebb akciós újságát ezen a linken találod.
Fotó: The Washington Post via Getty Images